×
Contact E-mail

(senior) Turn Around Werkvoorbereider W

Ga jij ook voor maximaal meer?

Je droombaan, buitenkans, springplank of frisse start. Hoe je die nieuwe baan ook wilt noemen: ga ervoor en haal samen met ons het maximale eruit.

Voor de Business Unit Turn Arounds, zijn wij op zoek naar een:

(Senior) Turnaround Werkvoorbereider W

Jouw uitdaging

Jij staat als (Senior) TA Werkvoorbereider W voor de realisatie van voorspelbare,  kwalitatieve en efficiëntie voorbereiding van alle benoemde turnaround werkzaamheden.

Hoe ga jij bijdragen

Als (Senior) TA Werkvoorbereider W ga je in deze nieuwe functie zelfstandig de toegevoegde waarde, kracht van scheduling ontwikkelen, implementeren en borgen. Verder draag je bij aan:

  • Tijdig, conform afspraak, met de juiste kwaliteit en efficiëntie opleveren van de voor te bereiden turnaround werkzaamheden;
  • Je bent kennisdrager op het gebied van arbeidsveiligheid;
  • Adequate archivering en verwerking van turnaround-gegevens;
  • Samen met je turnaround teamleden actief evalueren en verbeteren van het turnaround voorbereidingsproces, met primaire focus op kwaliteit, uniformiteit en efficiëntie;
  • Zelfstandig en proactief bij eventuele interne/externe afstemming van voor te bereiden werkzaamheden;  
  • Centraal coördineren van de “constructability review sessies”;
  • Ingezet worden als G&C, coördinator, construction supervisor binnen een van onze Turnarounds behoort ook tot de mogelijkheden.

Jouw ideale achtergrond

  • Afgeronde technische opleiding op minimaal MBO 4 niveau met kennis van static equipment;
  • Ervaring met werkvoorbereiding en bij voorkeur in een turnaround / maintenance / projecten omgeving;
  • Affiniteit met technische kosten, calculatietechnieken en planningstechnieken;
  • Netwerker en hebt ervaring met klant en contractor relaties;
  • Kennis van regelgeving ten aanzien van SHE, arbeidstijden, ARBO
  • Technische uitvoeringservaring;
  • Resultaat gerichte teamplayer die in staat is om de juiste prioriteiten te stellen;
  • Voorbereiden en organiseren zit in je bloed;
  • Zelfstandig, proactief en toont ondernemerschap;
  • Nauwkeurig en continue opzoek naar de juiste balans in kwaliteit en efficiënt werken;
  • Op het gebied van werkmethodiek flexibel en innoverend ingesteld, je output is afgestemd op de behoeften van de klant (uitvoering).

Jouw reactie

Interesse? Reageer dan via de sollicitatiebutton.

Vragen? Neem dan kun contact op met Maurice Beltgens, Business Partner Talent Acquisition, Engagement & Development, Tel: +31 (0)6 229 32 579.

Jouw Beloning

  • Geen 12, maar 14 maanden salaris (maximaal € 4.527, afhankelijk van achtergrond, kennis en ervaring); Extra maand in mei én in november;
  • Persoonlijk budget ter waarde van 13 dagen; Hierbij kies je zelf of je het laat uitbetalen of dat je er extra verlof van koopt;
  • Veel oog voor vitaliteit, groei en (persoonlijke) ontwikkeling; Wij zijn aangesloten bij GoodHabitz & ODS (Ontspanning Door Sport). Hierdoor blijf jij vitaal en fit, door een combinatie van activiteiten en adviezen op het gebied van beweging, ontspanning, voeding en mindset.

Maximize with us

Deel deze pagina