×
Contact E-mail

Turn Around Lead Scheduler

Ga jij ook voor maximaal meer?

Sitech Services helpt bedrijven in de procesindustrie, de chemische industrie en de energiesector om te groeien en zich te ontwikkelen. We ondersteunen hen met onze unieke diensten en de nieuwste technologieën, waarbij we expertise, innovatie en verregaande digitalisering inzetten als tools om voorop te lopen. Nu en in de toekomst. En altijd samen met onze klanten en leveranciers. Elke dag weer zó presteren dat ánderen er beter door worden, dat is onze missie. We analyseren en optimaliseren om het resultaat van onze klanten te maximaliseren, zodat ze hun voorsprong kunnen behouden. Daarmee zijn we dé toonaangevende technologie partner die het maximale uit elke fabriek en plant haalt in termen van prestaties én rendement.

Sitech is momenteel met name werkzaam op de Chemelot Site te Geleen waarbij zij verantwoordelijk is voor de Site Services diensten (Waterzuivering, Brandweer, Security en Infra) alsmede technische diensten (Maintenance, Projecten, Turnarounds, Technologie & Innovatie) verleend aan een aantal grote chemische bedrijven op de locatie. Er werken circa 1.000 mensen en de doelstelling is om de dienstverlening verder uit te breiden binnen en buiten de Chemelot Site.

Voor de Business Unit Turn Arounds, zijn wij op zoek naar een:

Turn Around Lead Scheduler

Onze uitdaging

Sitech stevent af op het drukste Turn Around jaar (najaar 2022 en voorjaar 2023) ooit! De uitdaging waar we met z’n allen voor staan is gigantisch, met in totaal 7 Turn Arounds op de planning en kengetallen van 265.000 W-uren, 22.000 materiaalregels, 192.000 m3 steigerbouw en een totale doorlooptijd van 29 weken die boekdelen spreken.

De voorbereidingen zijn al in volle gang. Materialen en resources op tijd aanwezig en op kwalitatief goed niveau hebben, is samen met het beschikken over een langetermijnplanning van cruciaal belang.

Het proces start bij de klant, die op werklijsten aangeeft wat moet gebeuren. Daarna gaat Sitech aan de slag met de scoping, werkvoorbereiding, pré-uitvoering en tot slot de uitvoering. Een langdurig en intensief traject dat afhankelijk van de complexiteit van een Turn Around één tot enkele jaren in beslag neemt. In dat hele proces, wat moet leiden tot kwalitatief goede, veilige en efficiënt georganiseerde Turn Arounds, ga jij een belangrijke rol vervullen. En hoewel zelfstandigheid belangrijk is doe je dit werk nooit alleen, want bij ons geldt: "You’ll Never Work Alone”.

Hoe ga jij bijdragen

Jij staat als Lead Scheduler van optimale strategie tot operationele uitvoering voor de scheduling expertise en draagt met je team bij aan succesvolle Turn Arounds.

Jouw uitdaging

Als Lead Scheduler ga je in deze nieuwe functie zelfstandig de toegevoegde waarde, kracht van scheduling ontwikkelen, implementeren en borgen. Verder draag je bij aan:

  • de inzet, ontwikkeling van het Business Unit Turn Around Scheduling team en ben je verantwoordelijk voor de operationele, functionele en eventueel hiërarchische aansturing;
  • conceptueel vorm en inhoud geven aan de rol;
  • uitwerken, implementeren en borgen van een optimale scheduling strategie, die maximale bijdrage levert aan het uiteindelijke doel van Excellence Turn Around dienstverlening;
  • procesoptimalisatie, aansturing en inbreng van kennis in grote, complexe Turn Arounds en acteer je daarbinnen als senior, waarbij je om het gevoel met de praktijk te behouden zelf ook blijft schedulen;
  • komt je specialisme en expertise tot uiting en ben je actief bezig met het evalueren, verbeteren en innoveren van het scheduling proces, met een duidelijke focus op toegevoegde waarde, kwaliteit, uniformiteit en efficiency;
  • managen van de klantbehoefte en -relatie in dit werkgebied en afstemmen met alle Turn Around stakeholders.

Jouw ideale achtergrond

  • Bachelor diploma op het gebied van techniek;
  • beschikt over enige jaren ervaring (tweede stapper) op het gebied van scheduling en/of uitvoering binnen een Turn Around, maintenance en/of projecten omgeving;
  • ervaring en/of affiniteit vanuit voorgaande functie met scheduling applicaties;
  • klantgericht (snel, efficiënt, commercieel en effectief inspelen en managen van de klantverwachtingen en -relaties);
  • kennis op het gebied van werkvoorbereiding, inspectiemethodieken en planningstechnieken en een solide basis in operationele expertise;
  • conceptueel denkvermogen;
  • goede communicatieve vaardigheden, bent overtuigend, stelt prioriteiten en komt gemaakte afspraken na;
  • proactief en ondernemend specialist met impact;
  • teamspeler en tegelijkertijd in staat om zelfstandig te werken;
  • wisselt inhoudelijk kennis goed af met een zeer pragmatische en resultaatgerichte aanpak.

Wat kun je van ons verwachten

  • Je gaat deel uitmaken van een groeiende organisatie die volop in ontwikkeling is en waar jij ook de ruimte krijgt om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Je komt terecht in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is;
  • Bij ons geldt er meer dan alleen werk. Wij zijn hard bezig aan onze vitality, zowel fysiek als mentaal. Zo zijn er vitality challenges;
  • Een goede balans tussen werk en privé is erg belangrijk. Daarom hanteren wij flexibele werktijden.
  • We bieden je een werkplek waar je je snel thuis voelt;
  • Behalve een goed salaris dat past bij de functie bieden we je goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Jouw beloning

Als je bij Sitech werkt, krijg je niet alleen een goed salaris. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij goed in je vel zit, blijft ontwikkelen en nog lang met plezier naar je werk komt. Dus als je kiest voor Sitech, reken dan op één van de beste arbeidsvoorwaarden uit de regio.

  • Geen 12, maar 14 maanden salaris (max. € 5.912,-, afhankelijk van achtergrond, kennis en ervaring); Extra maand in mei én in november;
  • Persoonlijk budget ter waarde van 13 dagen; Hierbij kies je zelf of je het laat uitbetalen of dat je er extra verlof van koopt;
  • Veel oog voor vitaliteit, groei en (persoonlijke) ontwikkeling; Wij zijn aangesloten bij GoodHabitz & ODS (Ontspanning Door Sport). Hierdoor blijf jij vitaal en fit, door een combinatie van activiteiten en adviezen op het gebied van beweging, ontspanning, voeding en mindset.

Daarnaast ontvang je conform de CAO van Sitech Services een marktconform basissalaris, aangevuld met een aantrekkelijke bonusregeling (gemiddeld 4% en maximaal 6%). We hebben een goede verlofregeling met de mogelijkheid tot het aankopen van extra vrije dagen, een collectieve ziektekostenverzekering, een marktconforme pensioenregeling, een prima studiekostenregeling om je verder te ontwikkelen én een verhuisregeling voor mensen woonachtig buiten de regio. Daarnaast zijn we een stabiele organisatie en zijn mensen gemiddeld 15 jaar bij ons in dienst. Zoals je ziet werken onze collega’s graag bij Sitech en is de uitstroom erg laag.

Jouw reactie

Als je voldoet aan het hierboven beschreven profiel en je bent geïnteresseerd in deze functie reageer dan uiterlijk 7 november 2022 via de sollicitatiebutton. Wil je meer informatie over het recruitmentproces dan kun je contact opnemen met Maurice Beltgens, Business Partner Talent Acquisition, Engagement & Development, Tel: +31 (0)6 229 32 579.

Maximize with us

Deel deze pagina