×
Contact

Turn Around Werkvoorbereider E/I

Ga jij ook voor maximaal meer?

Sitech Services helpt bedrijven in de procesindustrie, de chemische industrie en de energiesector om te groeien en zich te ontwikkelen. We ondersteunen hen met onze unieke diensten en de nieuwste technologieën, waarbij we expertise, innovatie en verregaande digitalisering inzetten als tools om voorop te lopen. Nu en in de toekomst. En altijd samen met onze klanten en leveranciers. Elke dag weer zó presteren dat ánderen er beter door worden, dat is onze missie. We analyseren en optimaliseren om het resultaat van onze klanten te maximaliseren, zodat ze hun voorsprong kunnen behouden. Daarmee zijn we dé toonaangevende technologie partner die het maximale uit elke fabriek en plant haalt in termen van prestaties én rendement.

Sitech is momenteel met name werkzaam op de Chemelot Site te Geleen waarbij zij verantwoordelijk is voor de Site Services diensten (Waterzuivering, Brandweer, Security en Infra) alsmede technische diensten (Maintenance, Projecten, Turnarounds, Technologie & Innovatie) verleend aan een aantal grote chemische bedrijven op de locatie. Er werken circa 1.000 mensen en de doelstelling is om de dienstverlening verder uit te breiden binnen en buiten de Chemelot Site.

Voor de Business Unit Turn Arounds, zijn wij op zoek naar een:

Turn Around Werkvoorbereider E/I

Onze uitdaging

Sitech stevent af op het drukste Turn Around jaar (najaar 2022 en voorjaar 2023) ooit! De uitdaging waar we met z’n allen voor staan is gigantisch, met in totaal 7 Turn Arounds op de planning en kengetallen van 265.000 W-uren, 22.000 materiaalregels, 192.000 m3 steigerbouw en een totale doorlooptijd van 29 weken die boekdelen spreken.

De voorbereidingen zijn al in volle gang. Materialen en resources op tijd aanwezig en op kwalitatief goed niveau hebben, is samen met het beschikken over een langetermijnplanning van cruciaal belang.

Het proces start bij de klant, die op werklijsten aangeeft wat moet gebeuren. Daarna gaat Sitech aan de slag met de scoping, werkvoorbereiding, pré-uitvoering en tot slot de uitvoering. Een langdurig en intensief traject dat afhankelijk van de complexiteit van een Turn Around één tot enkele jaren in beslag neemt. In dat hele proces, wat moet leiden tot kwalitatief goede, veilige en efficiënt georganiseerde Turn Arounds, ga jij een belangrijke rol vervullen. En hoewel zelfstandigheid belangrijk is doe je dit werk nooit alleen, want bij ons geldt: "You’ll Never Work Alone”.

Hoe ga jij bijdragen

  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig, conform afspraak, met de juiste kwaliteit en efficiëntie opleveren van de voor te bereiden turnaround werkzaamheden op het gebied van Electro & Instrumentatie (E/I);
  • Je bent kennisdrager op het gebied van arbeidsveiligheid;
  • Je bent (mede) verantwoordelijk voor een adequate archivering en verwerking van turnaround-gegevens;
  • Je bent samen met je mede turnaround teamleden actief bezig met het evalueren en verbeteren van het turnaround voorbereidingsproces, met primaire focus op kwaliteit, uniformiteit en efficiëntie.
  • Je bent zelfstandig en proactief bij eventuele interne/externe afstemming van voor te bereiden werkzaamheden;  
  • Je bent ‘n spin in ‘t web bij “constructability review sessies”;
  • Inzet als G&C, coördinator, construction supervisor binnen een van onze Turnarounds behoort ook tot de mogelijkheden.

Jouw ideale achtergrond

  • Je hebt een afgeronde technische opleiding op minimaal MBO+ niveau op het gebied van Electro & Instrumentatie;
  • Je hebt ervaring met werkvoorbereiding en bij voorkeur in een turnaround / maintenance / projecten omgeving;
  • Je hebt affiniteit met technische kosten, calculatietechnieken en planningstechnieken;
  • Je bent een netwerker en hebt ervaring met klant en contractor relaties;
  • Je hebt kennis van regelgeving ten aanzien van SHE, arbeidstijden, ARBO
  • Je hebt technische uitvoeringservaring.

Persoonlijkheidskenmerken

  • Je bent een resultaat gerichte teamplayer die in staat is om de juiste prioriteiten te stellen;
  • Voorbereiden en organiseren zit in je bloed;
  • Je bent zelfstandig, proactief en toont ondernemerschap;
  • Je bent nauwkeurig en continue opzoek naar de juiste balans in kwaliteit en efficiënt werken;
  • Je bent qua werkmethodiek flexibel en innoverend ingesteld, je output is afgestemd op de behoeften van de klant (uitvoering).

Naast bovenstaande eigenschappen zijn wij bovenal op zoek naar mensen die het verschil maken. Die in staat zijn om in een complexe wereld waarin zowel de interne- als externe klant belangen goed gediend moeten worden staat voor zijn/haar vakmanschap. Iemand op je kan bouwen, die je kan vertrouwen en die afspraken nakomt. Die het geheel overziet en proactief inspeelt op hetgeen er speelt. Iemand die begrijpt dat een goede klantrelatie belangrijk is voor het uitvoeren van de werkzaamheden en in staat is om deze relatie te waarborgen, te begrijpen en de klant weet te overtuigen op basis van inhoud zonder de scherpte in vragen en aanbevelingen en het opvolgen van resultaatafspraken uit het oog te verliezen.

Jouw reactie

Heb je interesse in deze vacature, reageer via de sollicitatiebutton. Wil je meer inhoudelijke informatie over deze vacature neem dan contact op met Rob Gortzen, Tel: +31 (0)6 304 36 585. Wil je meer informatie over het recruitmentproces dan kun je contact opnemen met Maurice Beltgens, Talent Acquisition, Engagement & Development Tel: +31 (0)6 229 32 579.

Jouw Beloning

Als je bij Sitech werkt, krijg je niet alleen een goed salaris. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij goed in je vel zit, blijft ontwikkelen en nog lang met plezier naar je werk komt. Dus als je kiest voor Sitech, reken dan op één van de beste arbeidsvoorwaarden uit de regio.

  • Geen 12, maar 14 maanden salaris (min. 3.647,- en max. 4.471,-, afhankelijk van achtergrond, kennis en ervaring); Extra maand in mei én in november;
  • Persoonlijk budget ter waarde van 13 dagen; Hierbij kies je zelf of je het laat uitbetalen of dat je er extra verlof van koopt;
  • Veel oog voor vitaliteit, groei en (persoonlijke) ontwikkeling; Wij zijn aangesloten bij GoodHabitz & ODS (Ontspanning Door Sport). Hierdoor blijf jij vitaal en fit, door een combinatie van activiteiten en adviezen op het gebied van beweging, ontspanning, voeding en mindset.

Daarnaast ontvang je conform de CAO van Sitech Services een marktconform basissalaris, aangevuld met een aantrekkelijke bonusregeling (gemiddeld 4% en maximaal 6%). We hebben een goede verlofregeling met de mogelijkheid tot het aankopen van extra vrije dagen, een collectieve ziektekostenverzekering, een marktconforme pensioenregeling, een prima studiekostenregeling om je verder te ontwikkelen én een verhuisregeling voor mensen woonachtig buiten de regio. Daarnaast zijn we een stabiele organisatie en zijn mensen gemiddeld 15 jaar bij ons in dienst. Zoals je ziet werken onze collega’s graag bij Sitech en is de uitstroom erg laag.

Maximize with us

Deel deze pagina